Category: Kambodzsa

Utazási tanácsadás Latin-Amerikába, Ázsia egyes részeire utazóknak

Uticélok, Ecuador, Kolumbia, Kuba, Thaiföld, USA, Venezuela, Costa Rica, Nicaragua, Kambodzsa, Haiti, Vietnam, Információ, bejelentés, Guatemala, Panama, Dominikai Köztársaság, Peru, Bolívia, Chile, Laosz, Belize, Mexikó, Honduras, El Salvador, Indonézia, Malajzia, Szingapúr, Fülöp-szigetek, Hong Kong és Makaó, Brunei, Brazília, Argentína, Uruguay, Paraguay Send feedback »
20 éve utazom önállóan, az utóbbi 8 évben szinte megállás nélkül. Csaknem teljes Latin-Amikát bejártam és turisztikai szempontból jól ismerem Délkelet-Ázsia egy jó részét is. Latin-Amerikában 6 évet éltem és rendszeresen térek vissza turista csoportokkal a térségbe. Amennyiben nem utazási irodával szeretne útnak indulni, hanem önállóan és bizonytalan egyes kérdésekben, szívesen a rendelkezésére állok. more »

Metróbaleset Bangkokban

Uticélok, Thaiföld, Kambodzsa, Vietnam, Laosz Send feedback »
Mielott barki megijedne a metrobaleset kapcsan. Nem is tudtuk, hogy van Bangkokban metro. Ezutan biztos megnezem egyebkent. Most eppen Krabiban vagyunk. Mivel a szokoar miatt senki nem mer idejonni, ezert egy lukszusszalloban vettunk ki szobat potom aron… more »

Bangkok

Megerkezett Kata. Mostantol minden nap furodnom kell. Sajnos a busz nem allt meg a repteren, mint ahogy megallapodtam a jegyirodaval, igy vagy ket orat kellett varnia ram, mig a varosbol visszakeveredtem. Panik nem volt mar hozzaszokott a gyurodeshez. A… more »

Ámokfutás Bangkokba

Uticélok, Thaiföld, Kambodzsa, Vietnam, Laosz Send feedback »
Jo reggelt! Tegnap meg 1500 kilometerre voltam Bangkoktol. Ebbol tobb, mint 500 atjarhatatlan esoerdo. 36 oram volt, hogy kierjek Kata ele a repterre, ezert az elso reszet speedboattal tettem meg.Errol eleg halvany elkepzeleseim voltak. Azt hittem egy… more »

Még mindíg Lunag Prabang

Meg mindig Lunag Prabangban pallunk. Lassan mozdulunk tovabb. Zsomborek repulovel Bangkokba holnap, en viszont inkabb nem tapsolok mar, igy speedboattal megyek a thai hatarig. Berantok egy 24 oras kis vergodes, buszokon, kompokon, hajokon. Jelen pill. Ch… more »

Luang Prabang

Uticélok, Thaiföld, Kambodzsa, Vietnam, Laosz Send feedback »
Szabajdi! Igy koszonnek itt az emberek. Atvergodtunk Luang Prabangba, ami egy vilagorokseg reszet kepzo kis hegyi varoska, sok templommal tobb folyo talalkozasi pontjan.Nem gondoltuk, hogy ez a 11 oras ejszakai buszut ujat mutat majd, de sikerult. Miko… more »

Laosz

Megjottem a hajokirandulasbol, ami annak ellenere jol sikerult, hogy egy szurke redonyt huztak le Vietnam legszebb tengeroblere. Azert volt 2 ora napsutes is, szerencsere pont a naplamentere.A hajoskapitany mikor megtudta, hogy magyar vagyok mondogatta… more »

Hanoi

Uticélok, Thaiföld, Kambodzsa, Vietnam, Laosz Send feedback »
Hanoiban vagyok. Eleg hideg van, nagykabatban mozgunk. Zsombor annyira megfazott, hogy 2 telikabatban lathato sisapkaval. Hanoi kicsit olyan, mintha Ozdot felnyomtak volna 3 milliora, a kozepen egy nagy ecseri piaccal.Irgalmatlan tomeg van, mert valami… more »

Tengerpart

Tehat a kibovult tarsasagnak azzal kezdenem, hogy termeszetesen nem a szerencsetlen aldozatokon gunyolodom, hanem egyes forrasokon, amelyek szerint Thaifold veszelyes, mert az egyik partjan szokoar volt. Na ennyit a magyarazkodasrol. Egyebkent itt az emb… more »

Vietnámi mozgások

Uticélok, Thaiföld, Kambodzsa, Vietnam, Laosz Send feedback »
Elkezdtuk vietnami ropkodesunket. Ma vettunk ket repjegyet, igy a tengerpartrol Hanoiba es onnan Laoszba nem kell buszon zotykolodni, ami jelentos idomegtakaritas lesz.Ide fele vonattal jottunk ejszaka. Nagyon korrekt volt, viszontlag jol is aludtunk.… more »

Kutyaszorító Dien Bien Phu-nál

Megerkeztunk Vietnamba. Eros valtas az eddigi behizelgo mosolygos Thaifold es Kambodzsa utan. Itt mar tobben kinevettek minket. A nok olvadozo mosoly helyett neha lefitymaloan neznek. A buszsofor goromban orditva utasitgat minket, dobalja a csomagjainkat… more »

Phnom Penh

Uticélok, Thaiföld, Kambodzsa, Vietnam, Laosz Send feedback »
Ma bereltsoforos varosi turan voltunk Kambodzsa fovarosaban. Holnap lepunk Vietnamba a Mekong folyon deltajaba, majd Saigonba erkezunk remelhetoleg.Csa'Jean more »

További események

Nyilvanvaloan az USA robbantott egy toltetet valahol a tenger melyen Indoneziaban, h most az egesz kibaszott media ezen nyaladzon ne a pocsolesukon, amit Irakban adnak elo. Ki a fene tudna ellenorizni oket ebben?Na mindegy. Amugy itt minden rendben. Ph… more »

Földrengés, szökőár

Uticélok, Thaiföld, Kambodzsa, Vietnam, Laosz Send feedback »
Sok poenos dolog tortent itt azalatt, de most eloszor arrol irnek, hogy mi van ezzel a foldrengessel. Ma reggel olvastam a levelet errol, egyebkent nem is hallottam volna rola. Senkinek semmi baja nincs a kornyezetemben.Azt olvastam, hogy viszontlag so… more »

Kambodzsa

Bangkokban kicsit komasak voltunk az idoeltolodas miatt. Delutan kimozdultunk egy kicsit enni inni, esti tuktuk ide meg oda, hajnali kettokor meg talpmasszazzsal toltottuk az idot, reggel 6-kor mar indult is a busz Kambodzsaba. Arra szamitottunk, hogy ma… more »
Contact / Help. ©2017 by Jan C. blog software / web hosting.
Design & icons by N.Design Studio. Skin by Tender Feelings / Evo Factory.